Moscow and St. Petersburg

2008. szeptember 16., kedd

Nincsen Moszkva tovis nelkul...

Amint mar irtam korabban az ido itt Moszkvaban eleg pocsek, nagyon hideg van ahhoz kepest hogy szeptember van. Legalabb is szamomra ez inkabb egy keso novemberi idojarashoz hasonlit sem mint az oregasszonyok nyarahoz. Ha esik az eso akkor eleg korlatozottak a lehetosegek, csak benti helyekre lehet menni a varosba, de addig is el kell valahogy jutni vagy a kollegiumban is lehet maradni.
A kollegiumban azert mindig van mit csinalni, altalaban szerdan es szombaton kosarazunk, a tobbi napon focizunk, vagy roplabdazunk.
Szombaton is rahangoltam magam a kosarazasra, ami jo szokott lenni bar, Robi (a szobatarsam) meg en kepviseljuk az Azsian kivuli vilagot, mert az egyik csapatot a kinaiak a masikatpedig a malajziaiak meg Mi alkotjuk. Szokasos banda, viszonylag egyenlo erot kepvisel mind ket csapat, tehat jol megszoktuk izzasztani egymast a ket ora alatt. Apropo en eddig abban a hiszemben eltem, hogy a kinaiak altalaban alacsonyak, tehat nem lesz ellenuk nehez kosar, am tevedtem a malajziaik alacsonyabbak nalam, kinaiak egytol egyig magasabbak. (ezt csak ugy hozzatettem mielott valaki leszolna magaban a kinai kosarlabdat)
Szoval most szombaton is minden ugy kezdodott ahogy eddig, bemelegitettunk, kosarra dobtunk majd kezdodott a meccs. Alig par perc telt el a jatekbol, ugrottam egyett es amikor leerkeztem iszonyatosan mehuzodott a derekam, de annyira hogy egybol ki sem tudtam egyenesedni. Akkor ott nekem veget is ert a jatek. Az ejszaka is nehezen telt, mert annyira meghuztam hogy minden kisebb mozdulat hatalmas fajdalommal jart. A reggel volt a legrosszabb, kb 5 percbe es jo sok anyazasba telt mire kikerultem az agybol, de meg egy helyben allni sem tudtam. A koleszban van egy orvosi rendelo ahova lecammogtam nagy nehezen, de "termeszetesen" nem volt ott senki, hiszen vasarnap volt. Robinal volt fajdalom csillapito, nalam meg krem, az a fajta amit ha az ember magara ken akkor az annyira csip, hogy mar mas fajdalmat nem is erez. Igy telt a vasarnapom, tomtem magamba a megengedett maximalis adag fajdalomcsillapitot, kentem a derekamra a kenocsot, es neztem a Dr. Houst DVD-n hogy hatha segit.
Vasarnap estere a fajdalom csillapitok hatasara vagy annak hogy folyamatosan azt probaltam erezni hogy jobban vagyok, mar ki tudtam setalni a konyhaba, mrt annyira megeheztem az egesznapi szenvedestol, hogy ravettem magam egy spagettire. Hetfon a reggel meg mindig nagyon fajdalmas volt de mar jobb volt a helyzet mint egy nappal korabban hiszen 10 perc helyett mar csak 4-5 perc kellett ahhoz hogy a visszints helyzetbol fuggoleges helyzetbe keruljek. A suliban sem ment jol a koncentracio, mert az ulo helyzet par prc utan nagyon kenyelmetlen es fajdalas volt, ezert hamar feladtam es metem a szobamba folytatni a kremes tablettas dvd-s kuramat.

Dr. house 3. evadjanal tartottam amikor kopogtak az ajton, kiabaltam hogy jojjon be mert en biztos ki nem szallok az agybol. Az egyik malajziai srac volt es olajat meg kremet hozott.( A malajziaiakrol azt kell tudni hogy 120 vannak a koleszben es nem oroszul tanulnak, hanem egy kozeli orvosi egyeteme tanulnak angolul, de a legtobbjuk csak elso vagy masod eves ezert nem szamithattam toluk sok segitsegre) A srac aki hozta a cuccokat, gyogytornat is tanul, es mutatott par mozdulatott hogy it probaljak majd csinalni ha mar tudok annyira mozdulni. Persze ez meg tegnap nagyon nem ment mert a legkisebb mozdulatra is fajt annyira hogy abbahagyjam.
De ma mar tudtam mozogni annyira hogy gyakoroljam amit mondott. Es mivel mar alig ket hetem van hatra Moszkvaban, ezert muszaly osszekapnom magam, mert meg sok a teendom itt. Elhataroztam hogy ma ha torik ha szakad, mozgatni fogom szep lassan. Kb 3 orat nyujtottam, es lass csodat a gyogyszer, a krem, Dr. House es a nyujtas hatasara ujra tudok jarni:) Oke meg bicegek de legalabb mar el tudom hagyni az intazmenyt is. Voltamma vasarolni is, es az itt egy jo oras gyalogos programot jelent. Azert meg nincs teljesen rendben, de ,mar latom az alagut veget, zer a holnapi kosarazast meg kihagyom, de hetvegen mar bulizni szeretnek, mert ez lesz az utolso teljes hetvegem itt MOszkvaban, jovo vasarnap utazok at Petervarra.

Nincsenek megjegyzések:

Forgalmas nap a Petervari metron

Petervar ejszaka

Glukoza - Schweine a zene nem a klip a lenyeg:)

Leningrad song 1975

Putyin song

Putin - ya ostanus (maradok)

Saint Petersburg in street photography

Peterhof

Saint Petersburg

До Свидания Mockba

Dima Bilan - Holigan

5nizza

чёрный бумер | SEREGA

Любэ Kombat

Guitar - Peter Nalitch

Mnogotochie "America" with english subtitles

Noize MC "За Закрытой Дверью"

Тутси - "ЧАШКА КАППУЧИНО"

Noize MC - a song for radio

Жанна Фриске Ла-ла-ла

Russian cartoon: Sherlock Holmes & Dr. Watson (Eng subs) p1

Russian cartoon: Sherlock Holmes & Dr. Watson +Eng subs (p2)

Russian girls

Russian house

Russian Military TV Commercial

Russian Military TV Commercial 2

Russian army

RUSSIAN VODKA commercial

Russian Breakdance

Kalinka show

Kalinka - Russian Folk Song by Moscow Nights/Golden Gates

Orosz legiero dala

Russian Rhythmic Gymnastics Training Center

Russian happy birthday

Timbaland - The Way I Are - Russian Version (sorta)

Прекрасное далеко Russian (D'n'B mix)

Russian R&B

Russian National Anthem (Rock)

Russian Hip-hop (Timati)

Russian mafia rap

Katyusa

puskin summer

puskin summer

Veszelyes keresztezodes

Egy kis mulatos!!!!! az orosz dizsibol :)

Moscow never sleep

Sweet home alabama es a voros hadsereg

Felvonulas a voros teren

Moszkva metro