Moscow and St. Petersburg

2008. szeptember 29., hétfő

MEgerkeztem Petervarra!!!!


Tegnap koran kezdodott a napom, tele izgalommal, hiszen 2 honap utan utra kellett kellnem. Megint az ismeretlenbe, megint az ismeretlenek koze, de szeretem ezt az erest, mert minidg elkepzel valamit az ember aztan mindig kicsit vagy nagyon de mashogy alakulnak a dolgok, azonban szerencsere nekem mindig jol jonnek ki az ilyen valtozasok. Reggel 8-ra allitottam vekkert, de a sok szundi miatt csak 9-kor kerultem ki az agybol, mivel az utolso estemen nem engedtek el a tobbiek koran efkudni, na meg en sem akartam olyan koran otthagyni a tarsasagot. Nagy reggeli, majd parszor atneztem azt a "hatalmas" szobamat, hogy mindent elpakoltam, semmit sem hagyok ott. Majd Robival utra kelltunk, segitett hozni a borondomet, egeszen ki a metromegalloba, aztan atszalltunk a metron, es vegul leszalltunk a konszomojszkaja metromegalloban ahol a Leningradszkaja palyaudvar talalhato. Egy bo haromnegyedoraval elobb ertunk ki, mivel pontosan nem tudtam, hogy honnan indul a vonat, mire kell szamitani, biztos ami biztos elobb kiertunk. A vonat mar benn allt es elotte sok ember varakozott, mert itt az oroszoknal ugy megy, hogya beszallasnal is ellenorzik a jegyeket, es elkerik az utlevelet is ellenorzesre, amit nem igazan ertek ert nem nevre szolo a jegy, de hat ez mar csak igy van itt mindenhol.
Hajszal pontosan 12:30-kor el is indult a vonat, kigurultunk Moszkvabol. Eleg faradt voltam, a keves alvasttol de eleg izgatott is hogy ne aludjak az elso par oraban. Na meg azert sem szerettem volna elaludni, mert rengeteg remtortenetet halottam az orosz vonatokon tortent rablasokrol, de sose olyantol aki valoban ult mar vonaton Oroszorszagban. Korbe nezve a vagonomba, azonban megnyugodtam, mert nem neztem volna ki a sarokban szoptato anyukabol, vagy a csapat babuskabol, vagy esetleg a fogatlan oreg bacsikakbol, hogy az en borondomre hajaznak. Ezen tenyen felindulva sikerult 2 es fel orat aludnom es ezzezl a 7 es fel oras utbol el is telt 4es fel. A maradek 3 oraban a tajat neztem, ami nem volt tul izgalmas, mert erdok, pusztak es lepusztult falvak valtottak egymast. Aztan eljott a varva vart idopon, befutott a vonat Petervarra. Ahogy leszalltam a vonatrol, megpillantottam egy ferfit a nevemmel a kezeben, megorultunk egymasnak, es elindultunk az uj otthonom fele. Mikozben oda autoztunk fel szemmel a varost figyeltem, ami kivilagitva olyan gyonyoru latvanyt nyujtott, hogy mar elkezdett hajvanyulni Moszkva szepsege az emlekezetemben. 15 perc kocsikazas utan megerkeztem az uj lakohejemre, a fogado csaladbol apuka mar lenn vart.

Bemutatkoztunk, es elindultunk a lakasba. A lepcsohaz eleg lepusztul volt, ekko egy pillanatra megilyedtem, hogy hova is kerultem, am a lakas tagas, tiszta es otthonos volt, a szobam pedig a koleszeshez kepest egy luxuslakosztaly. Este egy kicsit beszelgettunk meg egyutt az asztalnal, majd bucsut mondtam es elmentem aludni, mivel hosszu volt a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Forgalmas nap a Petervari metron

Petervar ejszaka

Glukoza - Schweine a zene nem a klip a lenyeg:)

Leningrad song 1975

Putyin song

Putin - ya ostanus (maradok)

Saint Petersburg in street photography

Peterhof

Saint Petersburg

До Свидания Mockba

Dima Bilan - Holigan

5nizza

чёрный бумер | SEREGA

Любэ Kombat

Guitar - Peter Nalitch

Mnogotochie "America" with english subtitles

Noize MC "За Закрытой Дверью"

Тутси - "ЧАШКА КАППУЧИНО"

Noize MC - a song for radio

Жанна Фриске Ла-ла-ла

Russian cartoon: Sherlock Holmes & Dr. Watson (Eng subs) p1

Russian cartoon: Sherlock Holmes & Dr. Watson +Eng subs (p2)

Russian girls

Russian house

Russian Military TV Commercial

Russian Military TV Commercial 2

Russian army

RUSSIAN VODKA commercial

Russian Breakdance

Kalinka show

Kalinka - Russian Folk Song by Moscow Nights/Golden Gates

Orosz legiero dala

Russian Rhythmic Gymnastics Training Center

Russian happy birthday

Timbaland - The Way I Are - Russian Version (sorta)

Прекрасное далеко Russian (D'n'B mix)

Russian R&B

Russian National Anthem (Rock)

Russian Hip-hop (Timati)

Russian mafia rap

Katyusa

puskin summer

puskin summer

Veszelyes keresztezodes

Egy kis mulatos!!!!! az orosz dizsibol :)

Moscow never sleep

Sweet home alabama es a voros hadsereg

Felvonulas a voros teren

Moszkva metro