Moscow and St. Petersburg

2008. szeptember 9., kedd

Fodrasznal voltam

Lassan masfel honap ittartozkodas utan, ideje volt vegre megszabaduli sorenyem tobbsegetol, mert mar sajat eletet elt. Otthon ugye nagyongyszeru dolga van az embernek elmegy a szokasos fodraszahoz, es elmagyarazza, ogy it szeretne, vagy a fodrasz mar alabbol tudja hogy mit kell csinalnia. Bar otthon sem sikerult meg soha olyan hajjal kionnom egy fodraszatbol amilyennel szerettem volna, altalabon tul rovid lett, vagy mashogy vagta ahogy elkepzeltem. Kicsit felve mentem el a legkozelebbi fodraszhoz, mert azt sem tudtam, hogy hoy adom elo a modokamat. Egyszer Pragaban mar megszivtam, hogy nem tudtam a szakzsargont, es ugy mentem el patikaba hasajtot venni hogy nem tudtam csehul semmit. Vicces jelenet volt, szerintem ott feldobtam minden ottartozkodo ember napjat. Tanulva ebbol, elkezdtem bujni a szotarakat, hogy milyen fodraszatban elofordulo szavakat tudok gyorsan elsajatitani, vagy legalabb felirni magamnak. Angolul itt sem beszeltek, de nem is varta el, hiszen mar hozzaszoktam hogy ne is probalkozzak, mert abbol vagy felreertes lesz vagy meg az sem. Az elso akadalyon siman tuljutottam, oroszul idopontot egyeztettem es kaptamis 1 oraval kesobbre. Ezalatt az ido azon gondolkoztam, hogy milyen frizurat kerjek, olyat mit szoktam, vagy vallalak be valami tipikus orosz frizurat. Itt Moszkvaban ket fo ferfi hajviselet van, az egyik a nagyon rovid geppelnyirt golyo stilus, a masik pedig nalunk bundesz sero neven elhiresult hajviselet egy kis fufruval kiegeszitve. Probaltam magam gyozkodni, hogy vegul is itt vagyok MOszkvaban, miert is ne nyiratnam le magam tipikus orosz stilus szerint. Hat vegul nem vallaltam be pedig ez is hozzatartozik a kulturahoz :) De azert ez egy viszonylag hosszutavu dontas ett volna :)
Letelt az egy ora, visszamentem es jottaz rosz actvity arrol hogy akkor en most megis ugy szeretnem ahogy otthon es hadjuk az itteni divatot. A no aki levagta a hajamat jokat szorakozott azon ahogy probaltam elmondani hogy itt, rovid, itt egy kicsit hosszu, aztan hatul mehet geppel, de oldalt olloval vagja le mert nem szeretnem ha tul rovid lenne. Olyan hevvel latott neki, hgy feladtam, gondoltam tokmindeg majd megno valahogy. Egy jo feloraval kesobb sikerult olyan hajat kaptam eletemben elszor amilyet szerettem volna. Ez meg otthon sem sikerult. Nagyon boldog voltam. Ekkor megkerdezte, hogy szeretnek e zselet vagy egyebb szereket a hajamba. Mielott ravaghattom volna hogy igen gyorsan eloadta, az arlista, hogyha ilyen zselet akarok az ennyibe kerul, ha olyat akkor az meg annyiba. Csak hogyertheto legyen magaert a hajvagasert 250 rubelt kellett fizetnem, de ha zsele is kell akkor az mar 400. Na ekkor gyorsan mondtam hogy nem kell zsele, mert van otthon amit egyebkent 100 rubelert vettem a boltba. Elkepzeltem ha O most 150 rubelnyi zselet akar a hajamba rakni akkor azt sohasem szedem ki a hajambol. Kifizettem a 250 rubelt mind ketten nagyon boldogak voltunk O azert mert en lehettem a utolso vendeg En meg azert mert sokkal rosszabbra es sokkal dragabbra szamitottam.

Nincsenek megjegyzések:

Forgalmas nap a Petervari metron

Petervar ejszaka

Glukoza - Schweine a zene nem a klip a lenyeg:)

Leningrad song 1975

Putyin song

Putin - ya ostanus (maradok)

Saint Petersburg in street photography

Peterhof

Saint Petersburg

До Свидания Mockba

Dima Bilan - Holigan

5nizza

чёрный бумер | SEREGA

Любэ Kombat

Guitar - Peter Nalitch

Mnogotochie "America" with english subtitles

Noize MC "За Закрытой Дверью"

Тутси - "ЧАШКА КАППУЧИНО"

Noize MC - a song for radio

Жанна Фриске Ла-ла-ла

Russian cartoon: Sherlock Holmes & Dr. Watson (Eng subs) p1

Russian cartoon: Sherlock Holmes & Dr. Watson +Eng subs (p2)

Russian girls

Russian house

Russian Military TV Commercial

Russian Military TV Commercial 2

Russian army

RUSSIAN VODKA commercial

Russian Breakdance

Kalinka show

Kalinka - Russian Folk Song by Moscow Nights/Golden Gates

Orosz legiero dala

Russian Rhythmic Gymnastics Training Center

Russian happy birthday

Timbaland - The Way I Are - Russian Version (sorta)

Прекрасное далеко Russian (D'n'B mix)

Russian R&B

Russian National Anthem (Rock)

Russian Hip-hop (Timati)

Russian mafia rap

Katyusa

puskin summer

puskin summer

Veszelyes keresztezodes

Egy kis mulatos!!!!! az orosz dizsibol :)

Moscow never sleep

Sweet home alabama es a voros hadsereg

Felvonulas a voros teren

Moszkva metro