Moscow and St. Petersburg

2008. szeptember 27., szombat

До Свидания Mockba


Hamar eltelt az itt toltott ket honap, annyira gyorsan repult az ido hogy tegnap elott este azt hittem hogy szerda van es nem csutortok. Amikor Robi (a legjobb fej szobatarsam) szolt, hogy elszamoltam magam mar csak ket napom van itt hatra es nem harom. Akkor egy kis csalodottsagott ereztem, hogy egy pillanat alatt elvesztettem 24 orat, amivel meg szamoltam, mert nehez a bucsu, baratsagok, de leginkabb haversagok szulettek, es nehez bucsut mondani mindenkinek. Ahogy ez lenni szokott, a legtobb emberrel soha az eletben nem fogunk tobbett talalkozni, de ha elojon a moszkvaban toltott idok nosztalgiaja, akkor mindig eszunkbe jutnak majd az itt megismert haverok.
Tisztan emlekszem arra a pillanatra, amikor a taxi begurult a Puskin intezet udvarara, es csak ugy bamultam kifele az ablakon. Az elso pillanatban amikor a regisztracional oroszul beszeltek hozzam, es nem ertettem belole semmit, es Oket pedig egyaltalan nem erdekelte, hogy ertem vagy sem amit ok mondanak, csak az hogy foglaljam el a szobam es kesz. Az elso pillanat is elesen bennem el amikor beleptem a szobamba es megpillantottam az agyam, a furdoszobam ahol a ket honapot fogom tolteni. Aztan jottek a kellemes dolgok, melyek a sok kerdojelt a fejemben atformaltak, vesszokke, illetve pontokka. Az elso pillantas a Voros terre, a VDNH-ra, az elso buli a moszkvai ejszakaban segitett szertefoszlatni azt a sok sotet gondolatot, amit otthon meseltek nekem Moszkvarol. Moszkva szuper hely, resen kell lenni, de szerintem nem veszelyesebb mint barmely ilyen meretu vilagvaros.
Na persze az orosz is megyeget mar, a kepen epp azt mutatom, hogy megkaptam az oklevelet az elvegzett tanfolyamok utan :)
Nehez itthagyni ezt a varos, mar most visszavagyok, de nagyon izgatott vagyok mar a Petervari utazas miatt, mert annyi jo dolgot hallottam mar errol a varosrol hogy mar oda huz a szivem.

Nincsenek megjegyzések:

Forgalmas nap a Petervari metron

Petervar ejszaka

Glukoza - Schweine a zene nem a klip a lenyeg:)

Leningrad song 1975

Putyin song

Putin - ya ostanus (maradok)

Saint Petersburg in street photography

Peterhof

Saint Petersburg

До Свидания Mockba

Dima Bilan - Holigan

5nizza

чёрный бумер | SEREGA

Любэ Kombat

Guitar - Peter Nalitch

Mnogotochie "America" with english subtitles

Noize MC "За Закрытой Дверью"

Тутси - "ЧАШКА КАППУЧИНО"

Noize MC - a song for radio

Жанна Фриске Ла-ла-ла

Russian cartoon: Sherlock Holmes & Dr. Watson (Eng subs) p1

Russian cartoon: Sherlock Holmes & Dr. Watson +Eng subs (p2)

Russian girls

Russian house

Russian Military TV Commercial

Russian Military TV Commercial 2

Russian army

RUSSIAN VODKA commercial

Russian Breakdance

Kalinka show

Kalinka - Russian Folk Song by Moscow Nights/Golden Gates

Orosz legiero dala

Russian Rhythmic Gymnastics Training Center

Russian happy birthday

Timbaland - The Way I Are - Russian Version (sorta)

Прекрасное далеко Russian (D'n'B mix)

Russian R&B

Russian National Anthem (Rock)

Russian Hip-hop (Timati)

Russian mafia rap

Katyusa

puskin summer

puskin summer

Veszelyes keresztezodes

Egy kis mulatos!!!!! az orosz dizsibol :)

Moscow never sleep

Sweet home alabama es a voros hadsereg

Felvonulas a voros teren

Moszkva metro