Moscow and St. Petersburg

2008. október 16., csütörtök

Szinhazban voltam, Folklor nap es megasztar a suliban

Az a fantasztikus ido ami a mult hetig tartott, ma mar csak egy szep emleknek tunik, es mindig honvagyam tamad amikor az idojarasjelentesben Budapestnel 20 fok koruli homersekletet, napsutest latok, amikor itt a maximum 4-5 fok korul tetozik, raadasul esik az eso:(
NA de nem baj szerencsere mindig van mit csinalni itt Petervaron, hiaba ez a varos nem a jo idore van berendezkedve, igy rengeteg szinhaz, mozi, muzeum, opera, balett, kocsma, kavezo es etterem varja a melegedni vagyokat. Amint iram a cirkusz tomve volt, igy jartam a szinhazzal is, bar szerintem arra otthon sem lehet panasz. A Revizort neztem, meg, nem biztam a veletlenre az orosz tudasom, ezert olyan darabot valasztottam ki amleynek a tortenetet ugy is ismerem, tehat nyugodtan hatradolve elvezhetem az eloadast es nem kell irtozatosan koncentralnom arra, hogy minnel tobb minden ertsek. Ket hete is voltam szinhazban, akkor egy gyerekeknek szolo darabot neztem meg, bizva abban hogy a nyelvezete testhezallobb lesz nekem, mint mondjuk a Vagina monologok :) Ami nagyon jo elmeny volt, mert rengeteget ertettem belole, ezert ugy gondoltam ideje magasabb szintre lepni, es irany egy felnott eloadas. A revizornal, nehezebb volt de a gesztikulaciok, es az hogy lassan, artikulalva beszeltek sokat segitett. Szep eloadas volt, nagyon jo szineszek jatszottak, hatborzongato volt amikor 2000 ember a vegen tapsolt, mit egy vihar:)

Csutortokon rendeztek, a Folklor napot a suliban, ahol az orak utan kezmuves foglalkozasokon lehetett resztvenni, majd estefele, neptancosok tartottak bemutatot es tanitottak tradicionalis orosz tancokat a diakoknak.
Probaltam a kezmuves foglalkozasokba is bekapcsolodni, de ez nem az en mufajom, valaszthattam himzes, a keramia es a festes kozott, hat egyikben sem vagyok valami jo, ezert a keramia mellett dontottem, az tunt a legkonnyebbnek. Probaltam valamilyen edenyfeleseget, osszehozni, de kiegetetni mar nem akartam, mert mar elmultam annyi idos, hogy a "De aranyos" kategoriaba beleferjen a "muvem".
Keson erkeztem, a terembe, eppen a eloadas kezdete elott, azonban lattam, hogy meg elol van hely ezert csondesen besurrantam, es a masodik sorban le is tudtam ulni. Kb ot percel kesobb jottem ra, hogy nem hiaba volt ures a szek, mert es a tancshow eleg interaktiv, es barmikor kijohet egy tancos es magaval ranthat valakit a parkettre. Velem is igy tortent... Az elejen meg jot mosolyogtam amikor az egyik orosz tancos bevitt magaval tancolni egy megilletodott kinai lanyt, de aztan hamar lefagyott a mosolyom amikor egy jolmegtermet Orosz gyevuska, kereste maganak a tancpartneret. Magamba vagy huzszor elmondtam hogy: ugye nem engem! ne engem! legyszi ne engem! Aztan sajnos megtorten a szemkontaktus es hiaba kaptam el a tekintettem O mar dontott es engem rantott be magaval. Szerintem az egesz este alatt en kaptam a legnagyobb tapsott es nevetest, pedig meg nem is tancoltam, csak elindultunk a tancparket fele:) A tanc nem volt tul nehez, leptunk egyet jobbra, balra, egy kicsit tapsikoltunk, majd karonfogva forgolodtunk. Vegen megint nagy taps, futyszo, tetszett nekik, hogy en voltam az elso aldozat, de tancpartnerem mar rogton ki is nezte kovetkezo aldozatat a leghangosabban neveto amerikai srac szemelyeben. Aztan jottek kis orosz gyerekek, ok is tancoltak, aranyosak voltak... Majd jott a Talent Show, vagy Masneven Megasztar. A het elejen lehetett jelentkezni kulonfele produkciokkal, ameriakon kivul, egy kinai csoport jelentkezett meg hogy eloadnak egy eneket. A legtobb produkcioban az exibicionizmus boven felulmulta a produkcio minoseget, ami vagy kinos csendbe, vagy hatalmas rohogesekbe torkollott. OLyasmi volt mintha a Megasztar selejtezo korei eloben nezte volna az ember...:)




Nincsenek megjegyzések:

Forgalmas nap a Petervari metron

Petervar ejszaka

Glukoza - Schweine a zene nem a klip a lenyeg:)

Leningrad song 1975

Putyin song

Putin - ya ostanus (maradok)

Saint Petersburg in street photography

Peterhof

Saint Petersburg

До Свидания Mockba

Dima Bilan - Holigan

5nizza

чёрный бумер | SEREGA

Любэ Kombat

Guitar - Peter Nalitch

Mnogotochie "America" with english subtitles

Noize MC "За Закрытой Дверью"

Тутси - "ЧАШКА КАППУЧИНО"

Noize MC - a song for radio

Жанна Фриске Ла-ла-ла

Russian cartoon: Sherlock Holmes & Dr. Watson (Eng subs) p1

Russian cartoon: Sherlock Holmes & Dr. Watson +Eng subs (p2)

Russian girls

Russian house

Russian Military TV Commercial

Russian Military TV Commercial 2

Russian army

RUSSIAN VODKA commercial

Russian Breakdance

Kalinka show

Kalinka - Russian Folk Song by Moscow Nights/Golden Gates

Orosz legiero dala

Russian Rhythmic Gymnastics Training Center

Russian happy birthday

Timbaland - The Way I Are - Russian Version (sorta)

Прекрасное далеко Russian (D'n'B mix)

Russian R&B

Russian National Anthem (Rock)

Russian Hip-hop (Timati)

Russian mafia rap

Katyusa

puskin summer

puskin summer

Veszelyes keresztezodes

Egy kis mulatos!!!!! az orosz dizsibol :)

Moscow never sleep

Sweet home alabama es a voros hadsereg

Felvonulas a voros teren

Moszkva metro